Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji ogólnopolskiego konkursu „Nasz projekt eTwinning”, którego celem jest wyłonienie i promocja najlepszych międzynarodowych projektów eTwinning zrealizowanych z udziałem polskich nauczycieli w roku szkolnym 2024/2025 i/lub 2025/2026.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 stycznia 2026 r. (do godz. 23:59).
Konkurs skierowany jest do nauczycieli wszystkich przedmiotów, dyrektorów, bibliotekarzy oraz innych pracowników pedagogicznych z przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych uprawnionych do udziału w programie.
Organizatorem przedsięwzięcia jest Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji z siedzibą w Warszawie.
Projekty można zgłaszać w kategoriach wiekowych odpowiadających grupom uczniów: 3–6 lat, 7–10 lat, 11–15 lat oraz 16–19 lat. Dodatkowo przewidziano pięć kategorii specjalnych: Edukacja obywatelska, STREAM z eTwinning, Synergia eTwinning–Erasmus+, Ambasador eTwinning oraz Debiut – pierwszy projekt nauczyciela lub szkoły.
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie elektronicznie poprzez formularz zgłoszeniowy. Należy pamiętać, że formularz jest aktywny jedynie przez 30 minut, dlatego zaleca się wcześniejsze przygotowanie treści w osobnym pliku.
Szczegóły znajdą Państwo na stronie internetowej konkursu.